Opozarjanje na socialne posledice koronakrize

V mesecu avgustu smo ob pomoči podpornih podjetij Strobl Advertising in Insmedia začeli kampanjo ozaveščanja o socialnih posledicah koronakrize. Na plakatnih površinah smo z zlatim namazom na kruhu simbolno sporočali, da maslo za številne družine, ki so jih prizadeli izredni ukrepi za zajezitev pandemije, predstavlja luksuz, ki si ga ne morejo privoščiti.

Vse od uvedbe izrednih ukrepov se namreč v okviru našega vseslovenskega programa opolnomočenja družin v stiski ukvarjamo s povsem novimi prosilci za pomoč – delovno aktivnimi družinami, ki so zaradi omejevalnih ukrepov izgubile delo in posledično prihodke za preživljanje družine.

“Pandemija je močno prizadela številne v Sloveniji, predvsem družine z nepreskrbljenimi otroki,” pravi Anita Ogulin, predsednica ZPM. “Veseli nas in hvaležni smo podjetjem in posameznikom, ki nas podpirajo, saj bomo le s skupnimi prizadevanji zmogli preprečiti še večji zdrs v revščino tistih, ki so se doslej zmogli samostojno  preživljati.” V okviru kampanje pozivamo tudi k SMS-donacijam za pomoč družinam v stiski.

Kampanja ozaveščanja se bo nadaljevala tudi v mesecu septembru, plakatnim površinam sledijo radijski, časopisni in TV-oglasi ter digitalnno oglaševanje. Vsa oglasna sredstva in medijski prostor so bili donirani s strani posameznih podjetij in medijev.

Na sliki od leve proti desni: Katja Bezjak Draškovič, Anita Ogulin, Andreja Ribič