Takšno darilo bo prejel vsak deseti otrok

Bližamo se času praznikov, praznovanj, topline in obdarovanja. Bližamo se tudi času, ko bodo nekatere otroške roke kljub poslanim pismom na naslove dobrih mož, decembrska jutra znova ostale prazne. Dobri možje njihovih smrečic ne bodo obiskali.

Vsak 10. otrok v Sloveniji živi pod pragom revščine. Ob okrašenih mestnih središčih, prazničnem vzdušju in božičnih filmih, vsako leto skoraj 40.000 slovenskih otrok za praznike ostane praznih rok. Stiska, ki jo živijo iz meseca v mesec, ostaja del njihovega vsakdana tudi v prazničnem decembru. Zato smo se v okviru našega humanitarnega programa za pomoč družinam v stiski Veriga dobrih ljudi ob pomoči medijskega partnerja PRO Plus, odločili, da december začnemo s praznično kampanjo, ki s prispodobo praznega darila predstavlja realnost otrok, skrito za štirimi stenami.

»Takšno darilo bo letos prejel vsak 10. otrok«

Danes smo na več naslovov po Sloveniji poslala darilo s prelepo modro pentljo, ki pa je bilo – prazno. Na seznamu prejemnikov so se znašli mnogi znani slovenski obrazi in vplivneži, ki so na dnu škatle prejeli zgolj sporočilo: »Takšno darilo bo letos prejel vsak 10. otrok.« Preproste besede orišejo Miklavžev dan, božično jutro in novo leto otrok po Sloveniji, ki jih zjutraj pod smrečicami ne pričakajo darila.  To je tudi čas, ko se stiske družin, ki so sicer prisotne že med letom, še povečajo.

Kampanja bo potekala cel december. Na stisko otrok v Sloveniji, skrito za štirimi stenami, bodo opominjali sprehodi po središču našega glavnega mesta, kjer bodo sporočila o praznih darilnih škatlah odražala številna plakatna mesta. Kampanja pa bo segala tudi prek meja fizičnega in digitalnega – škatlo so prejeli tudi v studiu POP-TV, kjer bo razkrita skrivnostna vsebina.

Preprosta aktivacija, velik vpliv

Pomagamo lahko vsi, s sporočilom VERIGA5 ali VERIGA10 na 1919 ali namenitvijo 1 % dohodnine ZPM Ljubljana Moste-Polje. Dohodnino lahko namenite z izpolnitvijo obrazca na tej povezavi ali z vpisom davčne številke 22926518  v aplikaciji e-Davki.

 

S pomočjo oglaševalske kampanje, ki je deležna tudi podpore medijske hiše Pro Plus, želimo v luči prazničnega veselja in zimske radosti spomniti na tiste, ki so tega prikrajšani. S tem namenom pozivamo vse, da namesto materialnih daril raje poklonite dobrodelnost.